Bezorgen
Bezorgadres
Je meubels worden bezorgd op het bij ons bekende adres. Is het adres gewijzigd of wil je je bestelling ergens anders laten bezorgen, neem dan contact op per telefoon of via het klantenservice formulier.
Bezorgdatum
Benieuwd naar de levertijd van bepaalde items? Deze staat bij de producten in de webshop vermeld. Je kunt deze indicatie aanhouden betreft de bezorgdatum.
Tijdstip van bezorging
Heb je gekozen voor de Kennis Bezorg- en Montageservice? Dan versturen wij twee werkdagen voor levering na 20.00 uur een e-mail met daarin een tijdsblok van twee uur vermeld. In dat tijdsblok komen wij jouw nieuwe meubels bezorgen. Het is helaas niet mogelijk om een voorkeurstijdsblok aan te geven.
Heb je kleinere producten besteld? Dan worden deze via de pakketdienst van PostNL verstuurd. In dat geval ontvang je via e-mail een Track & Trace code zodat je je pakketje kunt volgen.
Niet thuis bij bezorging
Veel meubelen worden bezorgd door de Kennis bezorgdienst. Ben je niet thuis op het moment van bezorging zonder ons minimaal twee werkdagen voor levering te hebben geïnformeerd, dan wordt er 60,- in rekening gebracht omdat er opnieuw bezorgd moet worden. Een nieuwe bezorgafspraak maak je door te bellen naar onze klantenservice.
Levertijd aanpassen
Heb je een datum opgegeven voor de levering, maar komt dit om welke reden dan ook eigenlijk niet zo goed uit? Neem dan contact op per telefoon, email of het contactformulier op de klantenservice pagina.